Se dezvolta o Miscare care a scapat si celor de la WIKILEAKS!


Eram pe punctul de a posta ceva cu titlul : “DESPRE ACTIUNE, CONSECINTA SI RESPONSABILITATE” .

Am hotarat sa aman pentru mai tarziu subiectul, pentru ca am gasit curajul necesar pentru a face o dezvaluire de mare importanta.

De mai multa vreme, se dezvolta in secret si se insinueaza crescand in toate planurile actiunii sociale o Miscare care ar putea avea un impact imposibil de prezis asupra societatii contemporane si a viitorului nostru.

Mai intai, Miscarea i-a cuprins pe cei mai labili, asa cum de altfel -sociologii pot confirma- se intampla in toate cazurile de Miscari care racoleaza prozeliti.

Ulterior, cei care au vazut in Miscare o oportunitate de a se afirma, s-au inrolat, pentru ca –nu-i asa?- cei labili au nevoie de lideri si de modele de urmat!

Fiind din ce in ce mai bine organizata si obtinand realizari si faima imposibil de ignorat, Miscarea aduna ca un aspirator cu vacuum tot mai multi prozeliti si observ ca- vai!- deja adera la ea familii intregi!  In unele localitati mai mici, doar cei plecati la munca in strainatate au mai scapat de racolare!

Cel mai mare impact se observa in ultimul timp la categoriile de persoane care au locuri de munca.  Stiu asta cu siguranta, pentru ca si eu am fost racolata-si nici nu mi-am dat seama cand! Pentru ca marea sarlatanie a Miscarii este ca nu tine o baza de date. Doar observarea modului de viata al  membrilor ei poate duce la identificarea acestora.

Ca sa nu mai prelungesc suspansul ca la Tanar si Nelinistit, dezvalui acum si aici ca numele Miscarii este SLOW MOTION (intr-o traducere aproximativa, MISCAREA LENTA) – si are si un slogan:  “Nu lasa pe maine ceea ce poti amana pe termen nedefinit!”

Iata un exemplu prin care pot demonstra existenta Miscarii.

In iarna, a aparut chiar in parcarea din fata blocului meu EA- groapa mea preferata!. Tocmai pe placul meu- nici prea mare/nici prea mica, nici prea adanca/nici prea oabla, cu o margine nici prea exacta/nici prea aleatorie. In fiecare dimineata ne aruncam priviri cu coada ochiului, amical. Acum vreo luna, cineva a ornat-o frumos aruncand in ea  un pilon de fonta frumos vopsit in dungi rosii, galbene, negre. Ma speriasem ca va disparea curand si ma pregateam sa arunc in semn de ramas-bun un bilet de autobuz folosit pe locul care i-ar fi marcat mormantul, dar am avut amandoua noroc:  se pare ca prietenia noastra nu trece printr-o amenintare imediata.

Acum doua zile, pe trotuarul de peste drum a mai aparut o groapa- dar aceea are o margine rectangulara si este cam lacoma si neastamparata, deoarece in cele trei zile ale copilariei ei deja a muscat de anvelope trei masini –una pe zi- (pentru ca pe trotuarul respectiv este actualmente loc de parcare, ce, nu e clar???). Marturisesc cu sinceritate ca pe aceasta nu o simpatizez, in primul rand pentru ca prefer sa-i fiu fidela gropitei mele si in al doilea rand dupa fiecare muscatura de anvelopa a venit cel putin o persoana cu camera video sa o filmeze si mie nu-mi plac vedetismele astea!

Oricum, ii urez mult succes in viata, pentru ca asta ar garanta si persistenta gropitei mele preferate.

…………………………………………………………………………………………….

1) Acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare sub orice aspect.

2) Fiecare sa inteleaga ce vrea, ca nu-i nicio problema. Probabil nu este foarte clar ce am dorit sa transmit, dar am decis sa aman pentru alta data ingrijorarea cu privire la acest aspect. LONG LIVE SLOW MOTION!

3) Multumesc autorului acestei fotografii care ilustreaza atat de plastic efectele Miscarii!

Comentează sau lasă un răspuns

