O lectie: Corina Bud


Voi ati auzit de fata asta?

Cand a aparut la concursul de dans habar nu aveam cine e- ei, nah, sunt de-acum si eu o baba, nu mai tin pasul!

Am citit apoi pe net , i-am ascultat din piese, i-am vizitat pagina de Facebook si am zis: „Aha. O cantareata.”

Am mai vazut-o si pe la o povestire de noapte- si de abia atunci am inteles mai bine cine este Corina Bud. Pentru ca, dintre vedetele care s-au implicat trup si suflet in acest concurs, editie de editie, ea este prima la care observ ca are capacitatea de a prezenta clar cazul pe care il sustine. Este adevarat, cazul ei este „greu”, dar Corina nu s-a lasat nicio clipa in baza dificultatii cazului, ci a performat la maximum – in ringul de dans, in sala de repetitii, in vizita facuta acasa la copilul acela (atat de talentat si atat de devotat familiei sale!) dar si in interviurile pe care le-a dat.

Am urmarit ultimele vreo trei etape ale concursului mai mult pentru ea si echipa ei.  Toti finalistii au fost extraordinari. Dar Corina ne-a dat tuturor o lectie despre cum sa rezolvi probleme (si nu s-a lasat prada valurilor de lacrimi -justificate, de altfel-  din preajma ei) si cum sa faci advocacy ( si nu s-a lansat in lamentari de genul vaaaai, ce necajit e „cazul”meu, ooohh, ce mai lupt eu pentru el!”). pentru ca, pe langa grija de a dansa cat mai bine, ea si-a mai asumat un rol: acela de a ne aminti, ori de cate ori avea microfonul, pentru cine si de ce lupta.

Au mai fost unele vedete (e drept, extrem de putine) de-a lungul editiilor care erau preocupate mai ales sa arate cat de tare se sacrifica ele pentru cazul lor, cat de multe idei au ei cu privire la cum sa-si faca treaba coregrafii, cat de ocupati erau ei su cum mai pierd timpul pe la concursul ala si cata recunostinta ar trebui sa avem noi toti pentru ceea ce fac ei. Iar despre cazul propriu-zis- mai putin…

Marea majoritate a vedetelor care se implica in acest gen de actiuni de sprijin ajung sa munceasca din convingere pentru cazurile pe care le sustin.  Dar cred ca ar trebui sa invatam de la Corina Bud cum sa procedam cand dorim sa sprijinim efectiv si eficient o cauza. In aceste situatii, lacrimile si lamentarile sunt pentru cei care chiar sunt afectati direct de situatie. Daca doresti sa-i ajuti sa-si gaseasca drumul, trebuie sa ramai cu capul pe umeri si sa explici tuturor situatia reala.  Chiar daca dupa aceea te ascunzi sa nu te vada nimeni ca sa-ti descarci riul de lacrimi.

Echipa Corinei a castigat Marele Premiu aseara si nu cred ca ar putea contesta cineva meritul lor. Desi un membru al juriului si-a exprimat „opinia personala” in timpul votului- sper ca si-a cerut macar scuze de la ceilalti ulterior!

Eu, daca as avea de sustinut o cauza sociala, mi-as dori foarte mult sa fiu in echipa cu Corina Bud. Pentru ca sunt convinsa ca este o vedeta care a demonstrat ca poate directiona interesul public spre cauzele pe care le sustine.

Astept si eu ca si in Romania sa se faca topuri ale celor mai influente personalitati, ca sa o propun pe Corina Bud- eu una, imi exprim respectul maxim si ma declar fan. http://www.facebook.com/CorinaOfficial

Comentează sau lasă un răspuns

