Toata admiratia mea! Toda mi admiración por Martha Rivera Alanis!


http://news.yahoo.com/s/yblog_thelookout/20110601/us_yblog_thelookout/teachers-act-of-bravery-goes-viral  
O educatoare din Monterrey, Mexico, Martha Rivera Alanis , a reusit sa demonstreze un mare curaj, reusind sa-i mentina calmi si sa distraga atentia celor 15 prescolari de care se ocupa:  cantand, in timp ce in imediata lor apropiere se desfasura un schimb de focuri intre niste dealeri de droguri. Intre timp, ea a mai si filmat ce se intampla, pentru a strange dovezi, pentru orice eventualitate.

Citind despre ea mi-am amintit o scena de dupa un cutremur petrecut in timpul zilei, care ne-a prins cu copiii in clasa. O colega, de altfel foarte apreciata din punct de vedere profesional, era pe aleea din fata scolii si striga la femeia de serviciu sa urce la etajul al doilea ca sa le spuna elevilor ei sa iasa afara si ei.

Si mi-am mai amintit si ca, putin mai tarziu, am ajuns la gradinita copilului meu, unde cazuse tavanul peste patuturile unde dormeau copiii si supraveghetoarele de dupa-amiaza i-au scos in pijamale afara si apoi au trimis pe rand cate un copil sa-si ia singur lucrusoarele din dulap.

In educatie, ca de altfel in toate domeniile, sunt multi veniti si putin chemati.  Este mai greu sa dai dovada de atata devotament, uitare de sine si stapanire cum a facut-o Martha Rivera Alanis.

Gracias a nuestro colega de México, Marta Rivera Alanis, por el modelo profesional y humano que le dan!

3 responses to “Toata admiratia mea! Toda mi admiración por Martha Rivera Alanis!

  1. Pingback: Ai ales la ce școală îți înscrii copilul? (I) | EDUCATIA PENTRU VIITOR

  2. Pingback: Inspirație, motivație… Aberație??? | EDUCATIA PENTRU VIITOR

  3. Foarte frumos, chiar mi-a placut ce am citit:). Felicitari Martei Rivera Alanis si sa speram ca va mai face astfel de lucruri pentru copii:). Numai bine!

Comentează sau lasă un răspuns

