Jucarii!!!!! (cum poti sa scapi de „damibanisamiiau”)


A fost liniste si pace un timp. Mergeam prin magazine si copilul meu se uita la jucarii si ieseam cu usurinta de acolo, fara niciun scandal. Pana la un moment dat, cand copilul meu (daca l-am facut inteligent, asa-mi trebuie!) s-a prins ca, daca da bani, poate lua acasa ce vede in vitrina. Ca vecini cu magazinul universal, una dintre activitatile lui preferate (cand era deja suficient de independent sa se joace singur pe afara) a devenit vizita pe la standul de jucarii, ca sa vada ce masinute au mai venit.
Sa nu va inchipuiti ca acum 24 de ani jucariile erau tot atat de multe, frumoase si diverse ca acum! Daca le comanzi on-line si i le arati doar pe computer ca sa aleaga, esti scutit de scenele din magazin…

Era de fapt una si aceeasi masinuta de 5 cm, cu mici variatiuni de culoare sau infime diferente de forma.
Dar copilul meu visa la ele (ei, da, inca de pe atunci masinile si sofatul erau pentru el pasiuni adevarate, nu fitze! mai am o intamplare cu el, cand de abia stia sa vorbeasca si mi-a aratat pe strada o masina care tocmai trecea, spunandu-mi ca e „sticata!” .Pana sa-l contrazic, numa’ ce face masina prrrp-prrp si se opreste brusc drept in intersectie. „Vezi, mama? E „sticata!”).
Dar sa revin. Se prinde el ca masinutele se pot cumpara si invata o replica noua! „Mamaaaa! Damibanisamiiau!” Si gata cu linistea!

Eeeii, alta ar fi fost treaba daca as fi avut posibilitatea sa-i iau jucarii mai diverse, prin care sa-si descopere noi interese, sa exerseze deprinderi de viata si sa-si dezvolte imaginatia! Slava Domnului, a scapat cu bine din perioada aceea! (Ce sa fac, sunt in primul rand cadru didactic si nu ma pot abtine, mai dau si eu texte din profilul profesional…:)) ). Adevarul este ca jocul este una dintre activitatile cu mare impact asupra dezvoltarii sociale, emotionale si cognitive. Jocul si jucariile sunt folosite cu mare succes si in terapiile adresate copiilor.

Cu toate ca am copil mare, visez la jucariile din ziua de azi! Pentru ca de la toamna va trebui sa o iau de la capat cu cei 22 de copii cu care fac activitati de stimulare si recuperare si tare ne-am dori sa ne imbogatim colectia!

3 responses to “Jucarii!!!!! (cum poti sa scapi de „damibanisamiiau”)

  1. Pingback: Castigatorii concursului “Scrie un articol despre jucarii si castiga!”

  2. bfff…finally….am ajuns pe blogul tau pt ca mi-a placut titlul si am zis ca merita sa dau un like si o mana de ajutor cuiva care dedica o parte din timpul sau promovarii educatiei copiilor….DA, AI DREPTATE – DEZVOLTAREA TRECE PRIN EDUCATIE.
    Stii ca sunt momente in care cauti ceva pe net si nu reusesti sa gasesti….sau ajungi pe o pagina unde vrei sa cumperi un produs si nu reusesti sa gasesti butonul „CUMPARA, COMANDA ACUM, etc” si apoi incepi sa cauti un nr de telefon ca sa suni sa ii intrebi pe administratorii siteului „unde naiba au pus butonul COMANDA ACUM?”….
    Pfff…pai cam asta am patit eu cand am intrat pe acest blog….in prima secunda am simtit ca intru intr-un intuneric in care o sa gasesc greu ceea ce caut…apoi am incercat sa inteleg ceva din pozele de fundal si toate bannerele si sclipiciurile laterale (fara succes), iar apoi m-am hotarat sa iti dau un sfat prietenesc, si mi-a luat exact 4 minute (ceea ce e enorm mai ales pt cineva care isi petrece 10 ore pe zi in fata unui calculator) ca sa gasesc o metoda de a lua legatura cu tine….
    In final m-am enervat si mai tare si am zis ca mai bine iti scriu astea ca si comentariu, pt ca stiu ca tot la tine va ajunge 🙂
    Probabil o sa zici cine e si agricultorul asta care se crede in stare sa imi dea sfaturi? – nu e nimeni important, dar e un baiat care lucreaza in strainatate la o firma de marketing online, si repet – sfatul este prietenesc
    „Incearca sa faci vizualizarea blogului tau cat mai simpla si mai usoara pt. cititor” – asta in cazul in care postezi pe acest blog ca sa transmiti ceva….
    sau varianta 2: in care pui cat mai multe bannere ca sa aduci vizitatori formali (bannere=clickuri=trafic=reclama=bani)

    Numai bine si BAFTA! 😉

    • Multumesc pentru sfaturi!
      Mai aveti rabdare, ca sunt necalificata, incepatoare, curioasa sa testez ce este ala blog si la ce se foloseste.
      O modalitate de a ma contacta este prin widgetul de facebook, cine are…
      Cat despre intuneric, probabil aspectul blogului reflecta involuntar felul in care ma simt!

Comentează sau lasă un răspuns

