Galerie

Ministerul Educatiei cauta experti


Cred ca este de interes. http://www.edu.ro/index.php/resurse/c922/

2 responses to “Ministerul Educatiei cauta experti

  1. buna ,ar fi bine sa va ganditi caeste un DUMNEZEU SUS care este bun ,iar d-voastra sa fiti buni sa da-ti rezolvarile la subiecte anul viitor cum a fost si pin acum doi ani ,va multumesc …ati ajuta foarte multi oamenii.oricum e greu.. nu ne trage-ti in jos si mai mult fiti cu inima buna

    • Draga mea, mă voi gândi la ce mi-ai scris, dar din păcate ai înțeles greșit, nu am nicio legatură cu Ministerul, eu doar am postat niște informații care poate ar putea fi utile pentru vreun expert.
      Pentru că sunt cadru didactic, te rog să-mi permiți să-ți arăt cum ar fi fost corect să scrii:
      buna Bună ziua, ,ar fi bine sa va ganditi caeste că există un DUMNEZEU SUS care este bun ,iar d-voastra sa fiti buni sa da-ti dați rezolvarile la subiecte anul viitor cum a fost si pin până acum doi ani ,va multumesc …ati Ați ajuta foarte multi oamenii oameni .oricum Oricum e greu.. nu ne trage-ti trageți in jos si mai mult , fiti cu inima buna.”

Comentează sau lasă un răspuns

