Galerie

Profesorii și schimbarea (Sondaj de opinie)


Bifează una, două sau trei variante. Pentru a vedea procentele, dă click pe ”View Results”. Pentru alte variante sau pentru o părere, scrie un comentariu. Sondajul se încheie pe 31 decembrie 2011.

7 responses to “Profesorii și schimbarea (Sondaj de opinie)

  1. Pingback: Modele teste initiale 2011-2012 clasele I-XII/XIII , MECTS | EDUCAȚIA PENTRU VIITOR

  2. Cred ca cea mai corecta atitudine este studierea si evaluarea critica a schimbarilor impuse si musai comunicarea opiniei proprii celor care le impun. Daca acestia vor citi comentariile poate vor avea idei mai bune in privinta schimbarilor care trebuie facute.

    • tocmai asta e problema- exista vreo schimbare la care profesorii sa reactioneze pozitiv in marea lor majoritate???

  3. Suntem dascali!!!!!!!sI CU ASTA AM SPUS TOTUL!!!!!!!!!

    • Probabil dacă am avea un cât de mic control asupra schimbării, am reacționa mai bine. Numai că toată lumea se așteaptă să avem cele mai bune reacții fără să țină seama de părerea noastră. Asta e tot. 🙂

  4. ”Bani puțini am avut întotdeauna”…
    Așa este, Dana. Mulțumesc pentru comentariu.

  5. Mă doare sufletul că,de la an la an, indiferenţa şi lehamitea „molipsesc” colegii nostri curioşi şi implicaţi.Ca în orice,răul învinge ! Mi-e teamă că,peste câţiva ani,”şocul” bacului din acest an va avea o alta temă de discuţie-profesorii şi aitudinea lor faţă de acestă meserie atât de frumoasă ! Da,da !Este foarte frumoasă când ştii cum să obţii satisfacţii chiar în aceste vremuri de reştrişte şi chiar dacă sunt mai puţine ca altădată.Hai să nu fim mediocri ! Ori totul,ori nimic ! Bani puţini am avut întotdeauna…

Comentează sau lasă un răspuns

