Galerie

Lucruri gratis! (review)


Cui nu-i place să primească ”pe degeaba” lucruri de care are nevoie?

Sau cine vrea să arunce lucruri bune (de care poate s-a atașat, dar nu-i mai trebuie sau nu mai are unde le ține), în loc să știe că le poate da cuiva care le-ar putea folosi?

Am descoperit azi că ideea celor de la ”Lucruri gratis” este tocmai de a facilita, prin portalul lor, aceste activități: de oferire sau primire de lucruri utile. De aceeam, am pus linkuri pe blogul meu: pentru portal, bannerul verde din josul paginii iar pentru blog, am linkuit în coloana din stânga. Prin blog se poartă discuții cu privire la activitate și- printre altele- se animează viața comunității utilizatorilor.

Iaşi , Botanical Garden , Iaşi , Romania

Image via Wikipedia

De exemplu, sâmbăta asta se întâlnesc la Grădina Botanică din Iași la un picnic.

Modalitatea de acces la portal este clar descrisă iar feed-back-urile din media arată că activitatea este apreciată, mai ales în vremurile astea…

Acum gata, dacă vreți să știți mai multe, intrați pe linkuri. Eu nu mai scriu, că tre” să-mi fac cont pe Lucruri gratis! Pa!

2 responses to “Lucruri gratis! (review)

  1. Hmmm..un „social network” al obiectelor…le pune in miscare , le prelungeste viata si utilitatea, recicland proprietarii..iar noii proprietari sunt liberi sa liciteze fara sa bage mana in buzunar…ajunge sa isi motiveze dorinta de a primi obiectul si sa convinga ofertantii . I like ! e intr-adevar o initiativa altruista.

  2. Pingback: Multumim pentru sustinere

Comentează sau lasă un răspuns