Galerie

Bloguitul în zadar și bunele maniere în blogosferă


Nu am pretenția că dețin un blog de mare valoare. Postez și eu, în boii mei, acele chestii din care consider că se poate învăța ceva. Sau ce vrea creierul meu.

În afară de o mână de oameni care au subscris ca să mai frunzărească pe aici, rari trecători. Dintre cititorii mai statornici, și mai puțini sunt cei care au știința bloggingului, ca să cunoască importanța feed- back-ului. Nu mă deranjează. Sunt bucuroasă să petrec zeci de minute discutând cu ei la telefon sau pe net despre subiectele postate.

Dar ceea ce mă scoate din răbdări în mod sigur este modul egoist în care procedează unii dintre cei care știu exact despre ce e vorba.

Să zicem că primesc și eu (lucru rar) un comentariu de la un blogger oarecare. WOW! -cum ar spune anglo- saxonul. Citesc cu mare curiozitate și- ce să vezi? De fapt este o invitație pentru a desfașura o activitate pe blogul lui/ei.  

Ceva despre postarea mea? Nicidecum!

Poate vreun Like, sau vreun vot, fie el și negativ (scriu unele postari anume pentru acest fel de vot)? Nici vorbă!

Păi bine, ”colega”, tu vrei să-ți crești blogul cu ajutorul meu, vrei să-mi aduc contribuția pentru ca tu să-ți împlinești un  scop, dar nu ai măcar minima bunăvoință să dai un click oarecare? Ca să știu și eu dacă ai vreo reacție la ce ai citit? Sau, poate, nici nu ai citit ?…

Nu e prima dată când am de a face cu așa ceva.

Dar decât așa, mai bine fără. Mulțumesc!

9 responses to “Bloguitul în zadar și bunele maniere în blogosferă

  1. Pingback: Portretul colportorului corporatist (strict personal) | EDUCAȚIA PENTRU VIITOR

  2. Blogărul respectiv merita un frumos „şut în fundulet” prin catalogarea acelui mesaj despre spam.

  3. :)) … de fapt e reproducerea ușii de la șifonierul fiului meu!… ca și imaginea de antet, care este luată de la fereastra mea! :)) Când voi avea imagini mai bune, promit solemn să schimb! Am dorit să nu folosesc chestii care nu-mi aparțin, dar oricum fac schimbări de tot felul destul de des, mai ales că (încă) descopăr unele posibilități.
    Mulțumesc pentru opinie. 🙂

  4. Daca toti ar spune „mai bine fără”… s-ar ajunge inapoi la nivelul anilor 2000 la web 1.0

    Haideti sa privim situatia altfel… sa incurajam reactiile oamenilor cumva (chiar si negative dupa cum ati spus). In mod clar avem cu totii nevoie de pareri pentru a putea realiza ceva mai bun, mai util pentru ceilalti si mai „rewarding” pentru noi insine.

    • Exact!
      La câteva postari am adăugat invitația la exprimarea părerii, dar am renunțat pentru că nu am avut mare reacție. Eu am toată înțelegerea, dar nu-mi place să văd că se încearcă să se profite de mine.

  5. e obositor fundalul de hartie sifonata

Comentează sau lasă un răspuns