Galerie

Pumnul meu de orez…My handfull of rice…


… sper, visez, ma rog sa fi ajutat macar pentru un timp pe cineva sa supravietuiasca!

A fost o vara grea. Poate nu stiti, dar in Cornul Africii foametea a fost de ceva timp declarata si mii de OAMENI au fost secerati. Am dorit sa ma alatur sutelor de mii de pamanteni care au contribuit dupa puterile lor la lupta cu cumplita doamna- si le multumesc celor care ni s-au alaturat. Noi nu am strans miliarde, nu am trimis vapoare intregi de hrana- poate am reusit sa strangem cate un pumn de orez. Dar, puse laolalta, speram, visam, ne rugam sa fi insemnat ceva…

Pentru ei si pentru toti cei care, in anonimat, s-au alaturat acestei lupte cu un inamic nevazut, darul meu este:

Scrisoarea primita de la World Food programme

Postari similare:

Un elev ghanez strange bani pentru a ajuta copiii din Cornul Africii

Invitație: 48 de ore de blogging pentru Estul Africii | Oxfam International Blogs

Compassion- can we teach it?

Comentează sau lasă un răspuns

