Galerie

Invitatie la un concurs scolar national: ,,NAŞTEREA DOMNULUI, PRILEJ DE BUCURIE PENTRU CREŞTINI’’ decembrie 2011


Am primit aceasta invitatie de la Mariana, drept pentru care o transmit mai departe:

REGULAMENTUL DE ORGANIZARE A CONCURSULUI NAŢIONAL  INTERDISCIPLINAR

,,NAŞTEREA DOMNULUI, PRILEJ DE BUCURIE PENTRU CREŞTINI’’

decembrie 2011

Concursul naţional interdisciplinar „Naşterea Domnului, prilej de bucurie pentru creştini” se adresează cadrelor didactice şi elevilor care doresc să-şi împărtăşească trăirile şi cunoştintele referitoare la tradiţiile si obiceiurile de iarnă din România şi din Europa, făcand referire la sărbătoarea Naşterii Domnului.

Concursul sugerează şi  prezentarea în manieră artistică de către elevi a tradiţiilor şi obiceiurilor de Crăciun din diferite zone ale ţării, dar şin Europa, utilizând tehnici diverse de lucru.

Cadrele didactice coordonatoare pot fi de diferite specialităţi, încurajând elevii să analizeze tradiţiile din perspectiva religioasă, istorică, geografică, culturală, socială, etc.

Organizator: Colegiul Tehnic ,,Gh. Asachi’’ Iaşi

Parteneri:

–          Colegiul Tehnic „Dimitrie Leonida” Iasi

–          ISJ Iaşi

–          Directia Judeteana de Tineret si Sport Iaşi

Grup ţintă:

  • cadrele didactice
  • prescolari, elevi ai claselor I – IV, V- VIII, IX – XII.

Tematica concursului naţional:

  • Tradiţii şi obiceiuri de Crăciun în România
  • Tradiţii şi obiceiuri de Crăciun în Europa
  • Tradiţii şi obiceiuri de Crăciun în funcţie de specificul zonei.

Lucrările vor respecta tematica concursului şi  vor fi structurate pe două  secţiuni:

1) Concurs de creaţii literare (în Word sau Powerpoint ) dedicate Naşterii Domnului şi datinilor de Crăciun (secţiune la care pot participa şi cadrele didactice)

2) Concurs de creaţii plastice (tehnică la alegere). – desen, pictura, colaj, felicitari, obiecte ornamentale.

Criterii de evaluare ( jurizare ):

–  modul atractiv, ingenios de tratare a temei;

–  estetica, inventivitatea şi originalitatea prezentării lucrării;

– contribuţia individuală, talentul, imaginaţia pe care elevul le dovedeşte prin lucrarea realizată;

–  crearea unui spaţiu armonic şi expresiv prin care să fie respectate formele şi proporţiile (asamblare);

–  gradul de acurateţe a execuţiei lucrării;

–  volumul de muncă;

–  tehnici aplicate (simple sau complexe);

–  complexitatea lucrării;

–  mesajul estetic transmis;

–  impactul la public.

Jurizarea va ţine cont de nivelul de studiu al elevilor, făcându-se pe 4 categorii: preprimar, primar, gimnazial si liceal.

Participanţii vor eticheta lucrările cuprinzând următoarele informaţii: numele şi prenumele elevului, numele şi prenumele cadrului didactic coordonator, clasa, şcoala, localitatea.

Lucrările plastice vor fi etichetate pe verso, iar materialele power point pe ultimul slide. Creaţiile plastice vor fi realizate pe hârtie A3 sau A4, materialele in power point trebuie să conţină maxim 20 de slide-uri.

Programul de desfăşurare şi jurizare :

1 – 14 decembrie 2011 – înscrierea şi expedierea materialelor

14 decembrie 2011 – verificarea şi repartizarea lucrărilor pe secţiuni de către Comisia de organizare şi jurizare;

15 decembrie 2011 –  evaluarea lucrărilor de către Comisia de organizare şi jurizare formată din reprezentanţi ai organizatorilor

15 decembrie  2011 – deschiderea expoziţiei, ora 12, la Colegiul Tehnic ,,Gh. Asachi’’ Iaşi

20 – 27 decembrie 2011– expedierea diplomelor şi a adeverinţelor.

Fiecare cadru didactic coordonator poate inscrie in concurs maxim 3 lucrări ale elevilor, indiferent de secţiune, în baza fisei de insciere de mai jos, trimisă în plicul cu lucrările elevilor până la data de 15 decembrie 2011, data poştei, pe adresa Colegiul Tehnic ,,Gh. Asachi’’ Iaşi (cu menţiunea pt. Concursul Naţional ,,Naşterea Domnului, prilej de bucurie pentru creştini’’ – pt. prof. Mujdei Mariana), Str. Sărăriei nr. 189 Iaşi, Jud. Iaşi, cod 700451. Plicul va conţine lucrările elevilor, fişa de înscriere, un plic autoadresat şi timbrat si suma de 15 lei/cadru didactic îndrumător.

Taxa de participare de 15 ron  pentru ficare cadru didactic îndrumător, reprezintă suma care  include: organizarea expoziţiei, eliberarea de diplome de participare pentru cadru didactic, diplome copii.

Pentru doritori, materialele în format electronic pot fi trimise pe adresa mari_lilliana@yahoo.com@yahoo.com cu condiţia trimiterii plicului timbrat. Lucrările nu se returneaza, autorii cedând drepturile asupra utilizării lor organizatorilor.

Pe data de 15 decembrie 2011, ora 12,  va avea loc deschiderea expoziţiei, participanţii direcţi care vor să îşi prezinte lucrările în format electornic atât profesorii, cât şi elevii sunt aşteptaţi la Colegiul Tehnic ,,Gh. Asachi’’ Iaşi. Vom pune la dispoziţie dotarea tehnică necesară.

Jurizarea lucrărilor va avea loc pe data de 15 decembrie 2011,  la Colegiul Tehnic ,,Gh. Asachi’’ Iaşi, urmând ca în perioada 20 – 27 decembrie 2011 sa fie expediate plicurile cu diplomele elevilor, profesorilor.   Fiecare elev participant va primi premiu (I, II, III), menţiune sau diplomă de participare. Detalii suplimentare puteţi obţine la telefon: 0742918520 sau la adresa de e-mail mari_lilliana@yahoo.com  (prof. Mujdei Mariana).

 

 

 

 


Anunțuri

Comentează sau lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s