Galerie

O copila de clasa a VI-a are nevoie de ajutor (tumora intramedulara, siringomielie)


Va rog sa cititi si sa dati mai departe, mai ales catre persoanele si organizatiile care ar putea oferi sprijin .

Pentru documentare:

blogul pentru Ana: http://helpana.com/

Detalii diagnostic:

http://www.sfatulmedicului.ro/arhiva_medicala/tumori-intramedulare

http://dictionar.romedic.ro/siringomielie

3 responses to “O copila de clasa a VI-a are nevoie de ajutor (tumora intramedulara, siringomielie)

  1. Its like you read my mind! You appear to know
    so much about this, like you wrote the book in it or something.

    I think that you can do with a few pics to drive
    the message home a bit, but other than that, this is great
    blog. A great read. I’ll certainly be back.

  2. Buna ziua sunt Bogdan si eu am fost diagnosticat cu tumora intramedulara difuza in anul 2010 .Am fost operat la CJ in 2010 iunie mergeam tot la 3 luni la control si medicu PROF FLORIAN spunea ca e bine dar nu era cum spunea in martie 2011 am fost la CJ si spune ca o recidivat nu am mai avut incredere in el si prin cunostinte mam dus laAKH si surpriza candimi spune dr de la AKH VIENA ca am fost mintit ca nu sunt operat.Am facut operatia la AKH in mai 2011 si am ramas cu picioru drept paralizat .Acum in aprilie 2012 nu ma simt bine deloc ma lasa si piciorul sting ,abia ma deplasez .si mi-a dat sanse de 70 la suta ca o sa fie bine Dar pana nu taie nu stie nimeni ce se afla acolo SA aveti grija ca sunt bani multi si nu se stie .Multa sanatate!

  3. blogul pentru Ana, aici: http://helpana.com/
    Reblogged this on Educație incluzivă.

Comentează sau lasă un răspuns

