Galerie

Am comis-o si eu!


OOOps! La 4 martie sarmanul meu (cel dintai) blog a implinit un an!

Ticaloasa de mine, de pe 29 februarie nu am mai postat nimic!

Mai mult decat atat, in nemernicia mea, nici macar nu mi-am mai accesat  blogurile, ca sa vad daca mai respira!

Ca o iresponsabila ce sunt, am uitat cum -cu un zambet zeflemitor in coltul gurii- dadeam dezaprobator din cap in fata monitorului, cand dadeam de cate o postare in care un oarecare blogger isi facea Mea culpa pentru ca si-a neglijat blogul!!!

… si nici macar nu am cum sa ma scuz, declarand ca nu am avut ce sa scriu!!!!…

Dragi bloggeri care ati cazut in aceeasi greseala ca si mine, iertati-mi aroganta cu care v-am criticat in gandul meu!

Promit sa incerc a ma corecta…

Step One- Recunoasterea faptului ca am o problema:

Eu sunt Elena si timp de aproape trei luni mi-am neglijat blogurile…

Azi este prima zi din restul zilelor de blogging…

2 responses to “Am comis-o si eu!

  1. Multumesc, Argentina, pentru incurajari si solidaritate de blogger… :)) Multa bafta! 🙂

  2. Bună ziua! Sunt Argentina, din Tulcea. Nici eu nu știu cum am accesat acest blog, dar nu-mi pare rău. Și eu am un blog educațional, ”Prin râs se îndreaptă moravurile”, pe care n-am intrat de ceva timp. Felicitări pentru ce ați realizat special, într-o școală specială!

Comentează sau lasă un răspuns

