Galerie

In timp ce lipseam de pe blog… (I) Zodia tradarii


Update, 11 iunie 2012: Exista dreptate! Niciunul dintre cei care ne-au abandonat nu a castigat competitia de proiecte! Iar eu TOT voi merge la Laško, Slovenia si voi revedea Senec, Slovacia … Doamne ajuta! 

Dupa cum am spus, absenta mea de pe blog nu inseamna nicidecum ca nu am avut ce sa scriu!

Uite, de exemplu, as fi putut scrie despre trairile mele la finele lui aprilie, cand eforturile mele de creare a unor parteneriate interscolare  m-au facut sa exclam precum povera Traviata:

Follie! follie! delirio vano è questo!
Povera donna, sola
Abbandonata in questo
Popoloso deserto
Che appellano FACEBOOK!!!!
Che spero or più?
Che far degg’io!
Gioire,
Di voluttà nei vortici perire.

Deci…am avut de ales, sa inghit totul, ambalat intr-o FOL(L)IE groasa de simtul umorului sau… sa crap dreaq, punandu-mi gheara in gat!

Ultima saptamana de aprilie…

Am de terminat doua proiecte in parteneriat si de parcurs un curs POS-DRU de trei zile, inclusiv evaluarile…

Joi-STRIKE 1-criza de ficat, zacut in pat cu jaluzelele trase…

Joi seara: STRIKE 2- un partener ma anunta pe Facebook ca iese din joc…

Vineri dimineata, curs…STRIKE 3-pe acelasi facebook sunt anuntata ca  iese din parteneriat si a doua scoala, din acelasi proiect…

Vineri-  curs… habar n-am ce zic bietii formatori, de altfel persoane amabile- ca eu caut in disperare parteneri noi, ma conversez cu ei – pe acelasi Facebook, desigur… se pare ca se rezolva… Intre timp, insa, celalalt proiect merge struna, draga de Iva este un on deosebit, are recunostinta mea vesnica, indiferent de soarta proiectului!

Sambata dimineata -o anunt pe colega de la scoala ca avem noi parteneri si mergem mai departe- ea zice aha, OK, bine… si dispare de pe fatza Facebook-ului paaaaanaa luni dimineata- era la o nunta, si ce daca se presupunea ca va coordona proiectul, asta-i buna! aaa, trebuia sa ma anunte? n-a stiut!…Eu contorizez STRIKE 4…

OK, sambata si duminica ma conversez cu noii parteneri- duminica pe la pranz Iva este gata cu celalalt proiect, deci juma’ de scoartza cerebrala mi se poate relaxa- si ca rasplata mi-o fac vecina pe Iva in Castleville, ca merita!…

Tot duminica pe la pranz, un tanar si nelinistit partener se apuca sa aplice on-line- deci trebuie sa il transform in coordonator si sa schimb toate datele din documentele atasate…STRIKE 5 dar oarecum suportabil… Oricum, e tanar, are idei, este dornic sa se implice- bravo lui! Si, ca semn de recunoastere, ii dau niste like-uri si niste dedicatii muzicale la pozele de profil, ca dragul de Victor e artist si va aprecia!

Luni dimineata, partenera „aialalta” ni se confeseaza ca scoala ei e inchisa din motive de 1 MAI toata saptamana urmatoare si nu il gaseste pe director sa puna stampile. Nu e strike, e avertisment -dar aleg sa-mi fac mila de dreaq si sa nu renunt la ea. Buuunnn, ma apuc sa scriu in disperare emailuri la finantator, mi se da un termen prelungit de trei zile sa rezolv.

In fine… iata ca si Victor reuseste sa aplice on-line – luni noapte pe la 12 primesc pe FACEBOOK mesajul lui…

…CAND POVESTESC COLEGILOR PRIN CE AM TRECUT ZILELE ASTEA, EI RAD CU LACRIMI, BINE CA MACAR EI SE SIMT FERICITI…

Si vine si lovitura de gratie, ce-i drept, dupa o saptamana- finantatorii ma anunta ca: deoarece scoala aia, pentru care m-am zbatut sa obtin amanare, A MAI DEPUS UN PROIECT MAI DEVREME DECAT AL NOSTRU, suntem descalificati!!!!! OUT, OUT, OUT!!!!!! 

Fac anunturile de rigoare- pe FACEBOOK, DESIGUR.

A doua zi, fac curat pe lista de prieteni, THANK YOU, FACEBOOK, FOR THE OPTION OF KICKING-OUT THOSE WHO DON’T DESERVE THE NAME „FRIEND”!

Dupa cum le spun copiilor, degeaba ai trait o experienta daca nu ai invatat nik din ea.

Ce am invatat eu?

-in materie de parteneriate, nu tre’ sa-ti faci mila de dreaq;

-in materie de parteneriate, compatibilitatea se simte din prima;

-daca este adult si isi zice si profesor, asta nu inseamna ca e si de incredere- indiferent de nationalitate, gen, rasa, religie…..

-IVA, MY SERBIAN FRIEND, YOU ARE THE BEST!

-VICTOR, ROMANII SI MOLDOVENII SUNT FRATI PE VECIE! POATE DATA VIITOARE VOM AVEA MAI MULT NOROC!

-FACEBOOK is an amaising place!

-DRAGI COPII, MA IERTATI, MAI MULT DE ATAT NU AM PUTUT SA FAC!

A, cat priveste cursul din cele trei zile, am trecut evaluarile dar nu prea stiu ce s-a dezbatut. oricum, am inteles ca era foarte interesant, mai ales partea despre Moodle si cea despre nomad learning- dar despre astea, alta data!

3 responses to “In timp ce lipseam de pe blog… (I) Zodia tradarii

  1. Pingback: In timp ce lipseam de pe blog… (II) Zodia sperantei: Lili,Toma si Academia | EDUCAȚIA PENTRU VIITOR

  2. Multumesc, Dana! Probabil eram prea amortita si nu am constientizat total strikeurile… Dar acum ies din soc si incep sa inteleg ce m-a lovit! Sunt bucuroasa pentru scoala mea ca totul a mers bine si sunt trista pentru cealalta scoala ca nu au avut noroc deloc! …C’est la vie! 🙂

  3. Mă bucur că ţi-ai păstrat simţul umorului!Doar cei care îl au,pot să împărtăşească şi altora experinţa nefericită prin care ai trecut.Am luat şi eu notiţe din lecţiile învăţate de tine (cu compatibiltatea aveam ceva ezitări,dar tu mi le-ai spulberat).
    După atâtea Strikeuri,mă mir că n-ai avut nevoie de resuscitare.Mă bucur că ai revenit şi îţi urez multă sănătate de Constantin şi Elena!

Comentează sau lasă un răspuns

