Ma las de fumat (1)


Image

Am zis eu asa, in sinea mea, ca m-am saturat.

Sunt vreo cateva persoane care par a complota contra mea, desi sunt convinsa ca nu se cunosc toti cu toti. De fiecare data, orice treaba as avea cu ei, incep prin a organiza interventii ad-hoc de convingere ca tre’ sa ma las!

OK, falks, sper ca sunteti pregatiti sa suportati consecintele, voi si ceilalti pe care ii coalizati contra prostului meu obicei. Pentru ca toate aberatiile comportamentale pe care le voi manifesta in acest demers se vor reflecta desigur si asupra voastra. Mai mare noroc vor avea cei care stau peste mari si tari si cei cu care nu ma voi intalni prea des in urmatoarea perioada… Dar nu se stie! …:))))

Deci azi am inceput prin a aduna in acelasi mic album pe principalii „vinovati” pentru decizia mea:

ImageApoi am apelat la parerea oamenilor din retea, sa vad daca demersul meu este agreat si de cati din prietenii mei:

ImageNumarul celor care dau like este satisfacator la aceasta ora.

Ca sa nu las totul doar la nivel teoretic, mi-am zis sa ies si eu la o farmacie si sa-mi iau ceva plasturi, gume, ceaiuri, spraiuri sau ce o fi, sa ma mentin pe traiectoria propusa… Stupoare! La a sasea farmacie mi se spune ca marca pe care o caut a fost retrasa de la vanzare! OK, deci NU. 

Am primit insa niste picaturi, doua sticlute la pret de una SI 10% reducere… Iar domnisoarele farmaciste imi sic sa mai trec pe acolo, sa le zic ce efect au avut! Deci DA, atunci BINE!  

Oricum, am timp sa termin picaturile pana in 2015!

Deci la 15.45 am luat 8-10 picaturi conform prescriptiei, am bagat doua bomboane de menta in cavitatea bucala conform recomandarilor altora mai experimentati in ale lasatului de fumat si am fumat o tigara. Intr-adevar, nu i-am prea simtit gustul, asa cum scrie si in prospectul care insoteste picaturile… drept pentru care simt o nevoie urgenta de o a doua. Deocamdata am notat pe scurt in agenda data si ora la care am luat picaturile si am fumat tigara. 

Sa nu aud critici sau comentarii si sa nu vad zambete ironice! Ma despart cu durere de un hobby pe care l-am cultivat cu perseverenta timp de 22 de ani! Pe langa asta, cred ca am dreptul si eu sa abordez o strategie personala si originala!Clarrrr???? NU ma enervati!!!!!!

 

 

3 responses to “Ma las de fumat (1)

  1. Cartea lui Allen Carr „In sfarsit, nefumator” poate fi un adevarat sprijin in acest demers.

  2. Pingback: Ma las de fumat (2)-De ce m-am apucat??? | EDUCAȚIA PENTRU VIITOR

  3. Nu am crezut că voi putea renunţa vreodată la voluptatea primului moment al zilei când fumam prima ţigară,beam cafeaua şi ascultam ştirile.
    Lăsatul meu de fumat îl consider o mare victorie a vieţii mele şi mult timp am spus că,după momentul naşterii fiului meu,îl aşez pe locul al doilea ca şi sentiment de mândrie pe care l-am simţit ,că POT şi că am făcut-o singură.Ştii tu…stima de sine…
    Îţi spun toate aceste lucruri pentru ca persoanele care au trecut prin această încercare sunt credibile, ştiu ce simţi,te pot ajuta prin …valorificarea experienţei personale (hai,nu mă înjura că jur că spun adevărul !!!).
    Te felicit din toată inima pentru hotărârea ta !Cheia succesului este să îţi doreşti CU ADEVĂRAT să renunţi la fumat.Mai mare e spaima de ceea ce se va întâmpla,ce vei simţi în zilele următoare,nu-i aşa? Am crezut multe şi eu,dar după primele zile spaima aşteptării „relelor” s-a dus şi chiar am spus cu uimire că e prea simplu…Repet! Toate aceste lucruri bune se întâmplă când îţi doreşti cu adevărat să renunţi la fumat. Dacă nu eşti pregătită,renunţă şi aşteptă momentul potrivit!!! Şi eu „cochetam” de mai mult timp cu ideea,dar alegeam variantele cu jumătatea de măsură. Ah! Nu ţi-am spus!!! Singura variantă câştigătoare este „Ori totul,ori nimic!”.

    Jur că am spus adevărul şi numai adevărul şi jur că astăzi,am acelaşi sentiment de mândrie pentru această mare reuşită a mea !Îţi urez succes şi voi urmări evoluţia sentimentelor tale care,astăzi,par cam războinice.Fii bărbată că se poate !Te vei lăuda la toată lumea cât de grozavă eşti că te-ai putut lăsa de fumat,aşa cum o fac şi eu acum.Iertare,dar ştiu că se poate şi,ca toată lumea care te cunoaşte,ştiu că poţi !

Comentează sau lasă un răspuns

