Galerie

I [heart] WordPress de limba romana


Anul 2011 este pentru mine anul in care am decis sa bloguiesc.

Curiozitatea, dorinta de a impartasi ce gandesc, speranta de a face cunoscute idei, pareri, experiente din care se poate invata ceva- acestea sunt, printre altele,  motivatiile pentru care m-am apucat de blogareala.

Ca orice blogger amator si neinstruit, am trecut de la euforia reusitei primei postari mai acceptabile la impasul lipsei de inspiratie – si acum, ce? – ; de la satisfactia redactarii unui text interesant si „adanc” si convingerea ca va merge drept la inimile cititorilor, la stupoarea in fata lipsei totale de interes, evidenta cand ai site stats=0!!! Am apelat cu o perseverenta demna de o cauza mai buna la site-urile cu schimb de trafic, de era sa-mi razuiesc si kreierii, nu doar hardul. Am trecut peste orice rusine si am dat linkuri la cunoscuti, poate-poate ii voi convinge ca am ceva de zis- si poate ii voi incita la un dialog, fie si in contradictie- ei nah, de parca lumea ar sti cat de important este pentru mine sa  primesc voturi- pro- sau contra, sau comentarii- idem.

Ca sa nu am senzatia ca vorbesc singura, pentru ca in cazul asta mi-ar fi de ajuns un caiet ceva mai gros, ba chiar si niste foi reciclabile scrise doar pe o parte ar fi prea de ajuns!

Dupa un timp, m-am prins!

Exista -totusi- slava creatorilor WordPress! -un sistem care imi poate oferi feed-back-ul la ceea ce postez- si inca un feed-back atat de rapid, incat uneori te uimeste. Asa ca, daca am scris ceva de calitate sau ceva interesant, util…, postarea apare evidentiata in Tag-uri.

A, si daca ai cu adevarat succes, iti poti gasi blogul sau postarea pe lista primilor 100… Am avut si eu satisfactia asta!

Pentru ca m-a insotit de-a lungul acestor luni de  bloguiala si m-a facut sa continui, apreciindu-mi postarile, MULTUMESC, WORDPRESS (ROMANA), LA MULTI ANI!

IATA CATEVA DINTRE CELE MAI RECENTE APRECIERI PE CARE LE-AM PRIMIT:

Această prezentare necesită JavaScript.

2 responses to “I [heart] WordPress de limba romana

  1. Sărbători senine!

  2. Pingback: Din scrisorile lui Valeriu Gafencu | innerspacejournal

Comentează sau lasă un răspuns